Pigeon for lunch

Tok en tur til den nye delen av byen idag. Herlig med skikkelige butikker uten selgere som drar deg inn døra. Ganske greit med priser som ligner mer på norske også, faktisk. Tidligere på dagen spiste jeg something-something med due til lunch, og bre fridd til av kokken. Skulle få gifte meg med han helt gratis!

2 kommentarer on “Pigeon for lunch”

  1. Mor sier:

    Jeg fikk tilbud om 6 kameler når jeg var 18 år og var i Marokko. Visste ikke at jeg var mere verd enn deg? :-))

    • Martine sier:

      fikk ei forklaring på det der;) du skjønner mannfolk behandler deg som du signaliserer at du vil bli behandla der borte. ergo; det er mulig du ville bli kjøpt? 😉


Legg igjen en kommentar

