Være modell?

Jeg trenger modeller til i sommer og gjennom høsten. Har du lysst til å prøve deg? Garanterer at det er mye morsommere enn du tror, og du får selvsakt bildene til eget bruk.

Send en mail til martine_ls@hotmail.com eller bare legg igjen en kommentar med kontaktinfo 🙂

5 kommentarer on “Være modell?”

  1. ChristiaNo sier:

    Det der var litt uklart syntes jeg.. 😀 Hva er det du skal bruke disse modellene til? =)

    • Martine sier:

      først og fremst til egentrening innen forskjellige stiler. blir resultatet bra, er det mulig jeg bruker bildene i porteføljen min.

  2. Signe. sier:

    I’m in. Du kjenner da meg, Martine, og jeg er gledelig interessert.

  3. Gudrun sier:

    Du er utrolig flink til å ta bilder! Selvom det hadde vært gøy å være modell, så tviler jeg på at jeg er den rette for det. Føler meg ikke så veldig fotogen, haha 🙂

    • Martine sier:

      takk så mye! Må si meg uenig, tror du hadde gjort deg bra som modell 🙂 er som regel bare øvelse som skal til med den «føle seg fotogen» delen, og i de fleste tilfeller er det litt jantelov inni bildet.. Noe som er synd! Bare si ifra hvis du føler deg on the wild side, og vil prøve deg!


Legg igjen en kommentar

