Akt: fullført

I dag var siste dagen med akt på skolen, og jeg er skikkelig fornøyd. Hele gjengen kom med bilder av syykt bra kvalitet, jeg er så stolt av alle sammen! Alle har så jævlig fortjent all skryten de har fått i dag, og det at noen stod i hele går og mekka bok gav virkelig resultater. Jeg gjorde det the easy way, for jeg så rett og slett at jeg ikke fikk tid til å gjøre alt det avanserte tullet jeg ville for å få en hard perm rundt bildene mine. Så jeg leverte til trykkeriet, og fikk en søt liten sak som den her:

Veldig plain og hvit, joda. Jeg ville egentlig ha sidene svarte, men det får bli en annen gang, når jeg får gjort det sjæl. Trykkeriene vil nemlig ikke gjøre sånne ting. Tåpelig…

Vi hadde også en slags naken grand-prix, hvor alle stemte på den boka de likte best. Dødsstolt over å ha kommet på fjerdeplass, siden jeg ikke er særlig fornøyd med bokas selve utforming åsånn enda. Vinneren ble Ole som tok en sinnsykt kul serie av noen slektninger.

Alt i alt ville jeg gjerne gjort dette kurset både en og to ganger til. Neste års førsteklassinger bør glede seg! Selv om de selv ikke vet hvem de er enda. Frista for å søke går/gikk ut i dag, og hvis det er som i fjor blir det vel noen spente på intervju i mai 🙂 Minner meg på at det nylig ble et år siden jeg begynte på denne bloggen. 152 poster medregnet denne, det er jo ikke så værst?

Legg igjen en kommentar

