Akt

Hadde en gjennomgang av moodboardene for akt-prosjektet i dag. Et moodboard er en samling av ideer, bilder du vil ha samme stil som osv.

Før gjennomgangen ble jeg med Elisabeth Granøyen opp på Rotvoll museum, som er et gammelt nedlagt psykiatrisk sykehus. Jeg skal være modellen hennes på oppgaven, og hun skal fokusere på det psykiske. Samtlige rom i hele bygget gav meg frysninger, og jeg er så godt som 110% sikker på at noen går igjen der. Ikke bare fordi det er et gammelt psykiatrisk sykehus, men også fordi jeg er ganske sikker på at jeg merker slike ting på kroppen. Ikkeno new age tull, men jeg blir fysisk dårlig i nærheten av «ett eller annet». Men joda, jeg tror på slike ting, og det har sikkert noe med saken å gjøre.

Uansett, det var en jævlig creepy location. Bjørn Christiansen var også med og tittet, han tok noen bilder som du kan se på bloggen hans her.

Legg igjen en kommentar

