Nog nu

DA var evalueringa av «farge og estetikk»-kurset overstått. De siste bildene jeg leverte ble seende slik ut:

Kommentaren jeg fikk til denne serien var at hender var skumle å gå nærme innpå, for da ble de ikke hender lenger, men heller noe som kan sammenlignes med en dinosaur.. Jeg liker hender! De fasinerer meg 🙂

Martine Størseth i klassen fikk skryt for gull-bildene hun tok av meg tidligere denne uka, og det er jo alltid hyggelig. Neste uke begynner vi på akt-kurset. Jeg gleder meg masse!

2 kommentarer on “Nog nu”

  1. bente sier:

    Hihi, jeg fikk advarsel fra Siri om at Roar ikke liker hender. Da stemmer det altså 😉


Legg igjen en kommentar

