4/5

Etter en  halvtime i studio og noen minutters prat med rektor er heldigvis 4 av 5 oppgaver godkjent. De siste tre bildene skal taes i morgen, og jeg håper alt går etter planen.

Treklangbildet som måtte taes på nytt ble helt okei, og rektors vurdering lød i tonen av «kjempefint!» 😀 Det er ikke hver dag man får skryt for bilder man har måttet konvertere for å ta. Jeg personlig hater farger. Eller, ikke farger i seg selv, men å bruke så forskjellige farger i en komposisjon var meg mildt sakt imot. Jeg desaturerer alltid bildene mine litt, men jeg klarte på en eller annen måte å godta at fargene i dette prosjektet skulle være sterke, og de skulle være riktige.

2 kommentarer on “4/5”

  1. Du har mer peiling på estetikk enn meg Martine, dette ble jo kjempebra 🙂


Legg igjen en kommentar

