We are not what you think we are, we are golden – we are golden

Nei, jeg ligner ikke på meg selv der. Bilde fra fotoshooten med Martine Størseth i går. Flere av bildene finner du på bloggen hennes her.

Fikk tatt nye stilleben av treklang like før, noe som resulterte i to vellykkede bilder i hvertfall. Det tredje fikk helt feil farger, så det tar jeg på nytt imårra. Bilder kommer.

Var på shoot med Elisabeth Granøyen i kveld, blir spennende å se hvordan bildene blir:) Det innebar hvite bob-parykker.

Merker at det blir noen hektiske siste dager med kurset farge og estetikk, men etter torsdag er vi ferdige. Det blir godt! Deretter setter vi i gang med akt-kurset, hvor jeg har noen spente modeller som jeg gleder meg til å ta bilder av.

Legg igjen en kommentar

