Tine eller ikke Tine

Vi har begynt på en ny runde med produktfoto, og hadde en runde med Tine-varer i studio idag. Jeg vil at alle skal være klar over at en lettmelkkartong kanskje KAN se rosa ut, men den nekter å bli det foran kamera.

Redigerte noen fler bilder fra fashionshooten tidligere i kveld. Mye mindre tid, mye bedre resultat. Eller, jeg har i hvertfall ikke sett meg blind på dem. Og det er bra!

Og YES, jeg er fullt klar over at det er luguber teknisk kvalitet på flere av bildene. Men vettu, jeg liker dem likevel jeg!

Legg igjen en kommentar

