Fashion: done

Daa var fashionkurset ferdig, og jeg kjenner jeg er litt lettet. Det ble noen hektiske siste dager. På onsdag ble det shoot både i studio og på location, og vi ble ikke ferdige før 23.30-tiden. På torsdag var det på tide med redigering, og fra 11.30-23 ble jeg sittende i ett kjør med photoshop på skolen. Men det var ikke nok der, neida. Når jeg kom hjem hadde såklart naboene bursdagsfeiring, og siden jeg ikke fikk sove kunne jeg likegreit redigere litt mer. Er ikke det samme på den lille MacBooken min, menmen.

Samla photoshopping av 8 bilder på godt over 14 timer er alt for mye. Neste gang skal jeg retusjere med stoppeklokke!

Alle de åtte bildene som ble levert på fredag ser du her.

Hva tilbakemeldingene angår, så mente lærern at det ble litt rotete som en serie. Det er jeg enig i. Han mente også at jeg muuligens forelska meg litt vel mye i den trappa. Sant det også. Kjenner jeg angrer på at jeg ikke gikk ut og fant en skikkelig location. Menmen. Alt i alt en bra erfaring.

One Comment on “Fashion: done”

  1. […] Jarand Boge Jens Westbye Johannes Selevaag Madeleine Nilsson Martine Elvira Heitmann Størseth Martine Lein Skrove Mats Kalland Ole Aleksander Ekker Haugum Renate Madsen Sascha Njaa Tuva […]


Legg igjen en kommentar

