I <3 Trøndersk vinter

Det ble en heller kald opplvelse å komme tilbake til hybelen. Etter å ha stått uten varme i tre uker, hadde innholdet i vannflaska frosset til solid is, og det krevdes kreative metoder for å varme opp stedet. Heldigvis kunne jeg fyre i peisen;)

Nyttårsforsett nummer en er i full gang, og både jeg og Åsta joinet 3t på mandag. Idag blir første treningsøkt med yoga. Gleder meg, for det har jeg aldri prøvd før:)

Har også begynt nytt kurs på skolen, nemlig modell i studio. Det vil si at vi stort sett skal jobbe med fashion i tre uker, noe som er GODT! Blir kjempegøy:) Allerede på fredag skal vi ha workshop med en Broncolor selger ved navn Arild Bergseth, som skal lære oss alt vi noen gang kan trenge å vite om blitsene i studio. I den anledning har gruppa mi, på 10 jenter avtalt med tre modeller, som skal bruke dagen i studio. Deriblandt Signe, en medieelev fra min gamle videregående skole:) Så idag skal vi ut og shoppe klær til modellene. I 20 speik. Bare barnemat!

Isen på kjøkkenruta skriker «varmetap»

Legg igjen en kommentar

