Newyear

Godt nytt år 🙂 Håper det nye året bringer mer positivt enn det forrige gjorde, uten at det heller var så ille. Nyttårsfeiringa mi endte tilfeldigvis i Levanger, hvor jeg fikk prima utsikt til hele byen. På bildet er den vakre Ina, som jeg tilbragte kvelden med.

Følgende nyttårsforsett er planlagt:

– bli mer strukturert med diabetesen
– begynne å trene (haha, men JO. det skal jeg)
– foreta en drastisk holdningsendring slik at jeg ikke fremstår som så kald som en del kanskje oppfatter meg

Tre fullt gjennomførbare forsetter. Grei deal. Nå blir det jobbing i morgen, og tilbake til T-town i løpet av helga. Gleed!

Legg igjen en kommentar

