juleferie og jobb

Jeg hat hatt ferie i 6 dager, og kjeder meg allerede. dagene har gått med til jobb og søvn. Masse søvn. Har regnet sammen at jeg enda har åtte dager med ferie, siden jeg skal jobbe en del. Ferien finner sted i Verdal, hjemme hos mor og far. Merkelig stille å være på landet igjen, men det funker. Jul blir det da likevel!

Hadde en babyshoot idag, med lille Elvira:) Jeg er langt ifra vant med barn, men etter å ha overhørt Ariel-Siri i studio plukket jeg opp noen lyder som funka, og fikk et par smil fra henne. Shooten ble holdt i skolestudioet på Levanger VGS, som jeg fikk lånt fra mine gamle lærere. Må si det var merkelig å være tilbake på skolen.. Masse forandring og nye fjes. Og jeg som trodde det aldri ville komme nye elever på skolen! Deet hadde vært no’ det.

Imårra (fredag) bærer det til Olavspuben som garderobe-dame. I’ll keep your jacket safe, homie. Gjorde samme greia både fredag og lørdag forrige uke, og det er vel slikt som må til i disse julebordstider. Får da også anledningen til å hente førerkortet mitt som jeg uheldigvis la igjen på hybelen i T-town.

Oppdatering per 22. desember:

Her er et av bildene som ble tatt på babtshooten:

2 kommentarer on “juleferie og jobb”

  1. babyshoot? får vi ikke se nå bilda da ? 🙂
    Uansett, vi må ut en gang i jula! si ifra når du e i Trondheim 🙂

    • Martine sier:

      Ska rediger på søndag, så legg vel ut nå da:) E i Trondheim NUH, men bare for jobb i kveld, altså fredagskveldn:P stikk tebake imårra, så vartitj;/ nyåret! daa!


Legg igjen en kommentar

