It’s raining men!

I hvertfall kommer det til å gjøre det på fredag. Hadde shoot med modellen idag, noe som ble en heller stressende opplevelse. Når han enda ikke hadde kommet 10 minutter etter avtalt tid, og jeg ringte, fikk jeg beskjed om at joda, han skulle være her om et kvarter, altså 20.25. Klokka 20.45 dukket han omsider opp, etter å ha kastet bort tre kvarter av mitt liv. Småsint nå.

Uansett, jeg så nokså mørkt på å gå gjennom bildene etterpå. Ingenting gikk som tenkt, og modellen så heller ikke ut slik jeg trodde han skulle gjøre. Men hell i uhell, jeg fant ETT eneste bilde som jeg satte meg ned og jobbet med. Etter litt klipping og glossing ble det slett ikke så ille som det først gjorde, og når jeg fikk klippt inn parfymeflaska ble det direkte bra 🙂 Tror nesten jeg kan påstå jeg er noen lunde fornøyd!

Den stygge flaska passet plutselig sammen med modellen som ikke funka som planlagt. Resultatet ser slik ut:

Over til noe heelt annet…

Jeg vil gjerne sende en liten hyllest til min kjære farmor, Ingeborg, som fikk et lite hjerteinfarkt i dag. Det går bra, men hun skal ligge på sykehuset til imorgen. Hun er i midten av 80-åra og fremdeles et av de sprekeste menneskene jeg vet om. Stå på!

One Comment on “It’s raining men!”

  1. […] Hege Abrahamsen Heidi Hallseth Ingunn Molden Grøntvedt Jarand Boge Jens Westbye Madeleine Nilsson Martine Lein Skrove Mats Kalland Rasmus Kongsøre Renate […]


Legg igjen en kommentar

