Modellhunt

Bra kveld.

Siste tentamen før juleferien er en manneparfymereklame. Reklamen består av to bilder; ett av parfymeflaska og ett av en mann. En naken mann, eller tilnærmet naken, siden vi strengt talt ikke trenger å ha med hele kroppen på bildet.

Mannejakt med Renate i Trondheims gater en sen fredagskveld er slett ingen dum idé! Etter hvert fikk vi begge mannet oss opp til å spørre et par stykker, jeg med mer hell enn henne kanskje. Jeg møtte nemlig på en dørvakt som tilfeldigvis hadde en kopis som var stripper. Funker for meg! Detter er den type bilde jeg vil ta i hvertfall:

Bildet er hentet fra http://www.manopedia.com/

I ettertid fikk jeg derimot verken kontakt med stripperen eller dørvakta, så jeg fant fint en annen modell. Shoot av parfymeplaska på mandag, og av modellen på onsdag. Innlevering av ferdig bilde på torsdag 🙂

Legg igjen en kommentar

