Babylove

Yeah we so in love, love
I want you to know
You are my baby love, my baby love
You make the sun come up Oh boy (oh boy)
You’re my every, everything that I could ever dream of
You are my baby love, my baby love

I god tro om å bli slaktet dro jeg idag på skolen og leverte dette stillebenet:

Før evalueringen advarte jeg også lærern om at jeg ikke var fornøyd, og at jeg aldri hadde noen klar idé eller noe klart budskap med dette bildet. Hva skjer? – Han likte det. Det er så typisk! 😛 nå skal jeg langt ifra klage over at noen liker et bilde jeg ikke liker, men altså. Det eeer ganske typisk. Måten han tolket det på var ganske interressant da. Med vinglass med melk i, rød leppestift merke, kjærligheter og vinylplater var det helt klart snakk om ung kjærlighet. Ut ifra elevevalueringa ble det kommentert at de to kjærlighetene i bunnen lå og kosa seg, de hadde jo ikke engang rukket å ta av alt papiret! høhøhø.

Planen min med hele greia var å gjøre noe rart. Noe rart med noe kult. Det eneste som var bestemt var at jeg ville ha to vinglass med melk, lp plater og en retro-feeling. Resultatet? – Babylove, om jeg skal sitere lærern.

4 kommentarer on “Babylove”

  1. Ja, forstår at han likt d æ!:)

  2. Sascha Njaa sier:

    Og de har tatt ut Dead Kennedys plata 😛 «Too Drunk To Fuck»… romantic 😉


Legg igjen en kommentar

