Produkt for alle penga

Lenge siden siste post, noe som har en helt naturlig forklaring. Tror faktisk jeg begynner å gå lei av blogging.. Eller kanskje det har noe med at jeg ikke har tatt bilder av folk i det siste, men bare ting. I forrige uke begynte vi med produktfoto, og det har vært litt stress å få tatt alle bildene. Første oppgave gikk ut på å levere 8 bilder, av bestikk, krukke, bokholder og glass.

La meg bare understreke at ting er mye vanskeligere å ta bilder av enn mennesker. Samtidig som det er helt motsatt. På den ene siden kan hvem som helst ta et bra portrett, men det er vanskeligere å tenke på lyset når man har et motiv som beveger seg. På den andre siden reflekterer ting noe så jævlig sinnsykt at man blir stående i flere timer bare for å få refleksjonen rett. Det er ikke bare-bare med andre ord.

Her er i hvertfall bildene som ble levert på mandag, og evaluert på tirsdag. Alle ble heldigvis godkjent, til tross for at 14 stykker i klassen måtte ta ett eller flere bilder på nytt.

Nå skal ikke jeg lyve og si jeg ble fornøyd med alle bildene, men så lenge de ble godkjent av lærern syns jeg resultatet ble okei.

Legg igjen en kommentar

