Don’t ever think the poetry is dead in an old man because his forehead is wrinkled, or that his manhood has left him when his hand trembles! If they ever WERE there, they ARE there still!
The Autocrat of the Breakfast Table by Oliver Wendell Holmes, Sr.

 

Kreativiteten tar meg, og jeg er ladd som aldri før for illustrasjonsoppgaven til novella «Å holde rundt deg til musikk». Location er fiksa, og jeg gleder meg som bare det! Dette blir bra. Hadde ei utrolig fin helg med madde koslie folk. For første gang på Svartlamon, som egentlig var fantastisk okei 🙂 Var også der jeg fant locationen min. Så det blir shoot på onsdag mellom 17-20. Noe kommer helt sikkert til å gå galt, men hey. Det gjør det jo alltid.

Legg igjen en kommentar

