Bip-bop-baluba

Akk, hvor photoshop er gøyalt.

Har hatt en utrolig bra dag. Spist masse frukt, og vært nesten direkte produktiv. Fikk bytta kjolen som revna på lørdag. SCORE!

Fikk gjort shooten til Venus-oppgaven, som gikk så smertefritt at noe bør gå galt i ettertid, altså snart. Det gjorde det forsåvidt. Lura tok nemlig alle bildene i jpg format, istedet for i raw 🙂 menmen. Bildene er jo brukbare uansett. Og om det er det største problemet jeg møter på så føler jeg meg rimelig safe. Har sittet og redigert i noen timer allerede.

Gjorde min første shoot av et slag for bildet til Jarand. Gøy, men _kaldt_. regner med jeg linker opp til et ferdig bilde når jeg får se det selv.

vman

Vi burde ha flere superhelter! Sånne artige, litt rare, underlige skapninger. Da mener jeg ikke SUS (superhelter uten superkrefter) men sånne som faktisk har en slags power. «V man, superhelten som kan slikke seg selv i øret!» eller noe like kult. DET hadde vært noe det!

Tanken bak dette bildet var foressten at Sondre skulle bli litt overrassket over at han plutselig hadde fått en superhero-logo på brystet. Denne logoen var det da selvsakt noen andre som la merke til, og likte ; ) Takk til Sondre, Alexandra og Monika som stilte opp idag!

One Comment on “Bip-bop-baluba”

  1. […] Tore Økland David Nikolaisen Heidi Hallseth Ingunn Molden Grøntvedt Jarand Boge Madeleine Nilsson Martine Lein Skrove Renate […]


Legg igjen en kommentar

