What happens on Ila…

maneater

Stays on Ila 😉 Sascha Njaa ville ha meg til å være en maneater på sin tolknng av maleriet «Venus fødsel». Storyen bak bildet skulle være at jeg ble sjekka opp på byen, for deretter å forgifte eller på noe annet vis drepe stakkars BT. I dette tilfellet tror jeg det er drap ved kveling.

Jeg for min del begynner såvidt å få en slags idé til bildet som skal leveres på torsdag.. En superhelt blir til! Stay tuned for more.

2 kommentarer on “What happens on Ila…”


Legg igjen en kommentar

