The lost art of giving up

Planen var jo å være ferdig med shooten i går på en time. Bare noen bilder liksom. Etter en og en halv time med krangling med blitsene ga jeg rett og slett opp, og la min lit på min egen lille blits. Her er resultatet:

shortie

Skissen for dette bildet så slik ut:

skisse

Man kan vel trygt si at det ikke ble helt som tenkt, men jeg er komfortabel med resultatet. Det gjenstår bare å se om jeg må ta bildet på nytt eller ikke.

Takk til Malin som stilte som modell. For hjelp og moral support, takk til Sascha, Mathilde, Renate, Camilla, Åsta og kompisen til Camilla som jeg desverre ikke husker hva heter :b

One Comment on “The lost art of giving up”

  1. […] Åsta Skjervøy Bjørn Tore Økland David Nikolaisen Hege Abrahamsen Heidi Hallseth Jarand Boge Martine Lein Skrove Renate Madsen Sascha Njaa Tuva […]


Legg igjen en kommentar

