lys, skygge og uforutsigbare resultat

Det plager meg når jeg gjennomfører en skikklig shoot uten noe særlig resultat, for deretter å knipse 20 bilder hvor jeg finner det jeg vil ha. Oppgaven «lys og skygge» skal gjennomgås i morgen, og Martine var snill nok til å stå modell ved et random vindu 🙂

lysogskygge

I morgen i 20-tida får jeg to ikke-fotofagstudenter i studio for første gang, det blir gøy!

One Comment on “lys, skygge og uforutsigbare resultat”

  1. […] Erik Andreas Drabløs Heidi Hallseth Ingunn Molden Grøntvedt Jarand Boge Madeleine Nilsson Martine Lein Skrove Renate Madsen Tuva […]


Legg igjen en kommentar

