Analoge hjerteknusere

Hadde idag min første erfaring med analog fremkalling av 120film. La meg først presisere at jeg sparker rumpe når det kommer til å tre filmen på rullen (for de som skjønner det:), men at bildene som faktisk var på rullen ble en stor skuffelse. Det er visst en grunn til at lysmåler er lurt når man ikke kan se bildene før filmen er fremkalt. Skuff!

På tur hjem i regnet fikk jeg i hvertfall store planer om å bli flink til å ta analoge bilder, og lage et fysisk album ellernoe med påskriften «analoge hjerteknusere» 🙂

Anywaaays. Hadde en nokså bra dag idag. Forelesning med fotograf Jan Pohribný, som er kjent for å male med lys i bildene sine. Så det er det vi skal gjøre til torsdag. Har en nokså gjennomførbar idé, så lenge det ikke fortsetter og pissregne som det har gjort de siste dagene. Vi fikk lekt oss litt med lyset idag, og Jonas tok et av meg:

Foto: Jonas

One Comment on “Analoge hjerteknusere”

  1. […] Andre i klassen som også har vært i mørkerommet i dag: Åsta Skjervøy Camilla Hay Jenssen David Nikolaisen Jarand Boge Martine Lein Skrove […]


Legg igjen en kommentar

