up and awake

Klokka er snart slagen 11 og jeg er våken som aldri før. Thank you twinings!

Dagen begynte så fint med å sjekke hvor langt kameraet mitt har kommet. Postkontoret har det, så jeg stikker antagelig bort og henter det etter hvert. Blir gøøøy! Det betyr indirekte at jeg og Åsta skal gjøre noe sært idag 🙂 Bade eller noe.. Det er en fin ting å gjøre sist i september!

Asahi PentaxSkolen begynner for meg klokka ett, og en herlig intro til mellomformatkamera venter. Jeg gleder meg så ekstremt til å lære meg analoge kameraer og mørkerom! Har et gammelt Asahi Pentax fra min far som har ligget nokså ubrukt alt for lenge. Gleder meg til å bruke det, og faktisk kunne fremkalle bildene selv. Har store planer om å mekke meg et fotoalbum eller 12, for å faktisk ha noe fysisk bevis på hvordan jeg har utviklet meg:) Save the moments for alltid liksom.

I dag leveres fashionbildene som Åsta var så snill og hjalp meg med å plukke ut i går. Er utrolig fornøyd med resultatet, og ser at flere av de andre i klassen har fått fantastiske bilder. De tre bildene som leveres legges ut her når jeg har fått litt evaluering og tilbakemeldinger på dem 🙂

Legg igjen en kommentar

