Half naked – double the joy

Hadde i dag en meget interresant shoot sammen med Sasha i klassen. I god fashion-ånd skulle også han slå til med en stor manneskjorte på en jente; meg. Jeg ble stillt opp på Trondheim Torg (både torget og kjøpesentret) i den samme store hvite skjorta som jeg selv brukte på min egen shoot. Skal ærlig inrømme at det var litt morsomt å få så mange blikk, og det blir helt sikkert flere anledninger til å gjøre samme greia, siden jeg og Åsta snart starter på den «ting vi vanligvis ikke ville gjort» greia vår. Videokameraet er nemlig i Trondheim, så jeg regner med at jeg henter det i morgen eller på torsdag 🙂

Foto: Sasha Njaa

Det ble uansett noen utrolig kule bilder!

Legg igjen en kommentar

