I love my models!

DSC_6235

Første skikkelige shoot siden skolestart i dag. Utendørs riktignok, siden oppgaven skulle gjøres i tilstedeværende lys. Fikk huket tak i to som har stått litt modell foran kameraet mitt tidligere. Hulda og Charlotte; jeg elsker dere for at dere stiller opp til de rare ideene mine! 😀 Minst et av bildene ble akkurat som tenkt, så jeg sier meg meget fornøyd. Med tanke på hvor effektiv hele shooten var, så er jeg Jævlig fornøyd! Oh my.. Blir gøy å få tilbakemeldinger 🙂 Flere bilder er lastet opp hit.

10 kommentarer on “I love my models!”

  1. Sascha sier:

    Nicely done! Ser at det er mange flinke i klassen. Kan hende de småskyene helt oppe i høyre er litt distraherende? Ikke helt sikker…

  2. meatine sier:

    la merke til dem nå selv :b

  3. Sascha sier:

    Der så det topp ut ja!

  4. Tror dette er første gangen jeg har sett traktoregg i denne setingen 😉 Dog ville jeg vært litt skeptisk til maursyre og annet faenskap som finnes inni de. Kult bilde! Gleder meg til å se resten 😀

  5. […] Økland Camilla Hay Jensen David Nikolaisen Heidi HAllseth Ingunn Molden Grøntvedt Jarand Boge Martine Lein Skrove Renate Madsen Tuva […]

  6. zoomaa sier:

    Bladde litt bakover og fant dette bildet, morsomt, uskyldig og sexy på samme tid, må være flott å ha så mange flotte modeller å fotografere :).


Legg igjen en kommentar

