åpenbaring!

Jeg har aldri likt å ta tog, men av en eller annen grunn ble denne turen annerledes. Uten lesestoff og kun med musikk på ørene fikk jeg på en eller annen måte en åpenbaring angående fashionshooten. Jeg gleder meg! Endelig har jeg fått den iveren og motivasjonen som trengtes. Uten at noe særlig røpes, så skal serien ha et snev av ying/yang. Siden bildene skal være i sort/hvitt så bruker jeg to modeller med passende hårfarger: mørk brunette og lys blond. For øyeblikket har jeg så mange ideer som egentlig burde sorteres, men no time. En slik greie må gjennomføres før den forsvinner like fort som den kom.

Legg igjen en kommentar

