Ba-ram-psh

*lager trommeslagerbevegelser*

Andre evaluering av det partipolitiske bildet i morgen. Regner med at jeg fåt litt mindre skryt denne gangen, ikke bare fordi jeg liker det første bildet bedre enn det jeg nå leverer, men også fordi det skal bedømmes av 35 stykker og ikke 8.

Det første bildet som ble levert til torsdag ser dere i innlegget under. Det som jeg leverer i morgen er dette:

Jeg konkluderte med at regn aldri kom til å se ut som jeg ville ha det. Fokuset ble dermed satt på bare vindkraft, men det viste seg å ikke være enkelt det heller.. For det blåste ikke! Makan! Noe photoshopping ble det derfor på dette også, for å få det til å se litt ut som at det blåser.
Ikke fikk jeg fram det uttrykket jeg ville ha heller, for det var perfekt på det forrige bildet *sukk*.

One Comment on “Ba-ram-psh”

  1. […] Anne Katrine Harkestad Bente Isfjær David Nikolaisen Ingunn Molden Grøntvedt Jarand Boge Sascha Njaa Tuva […]


Legg igjen en kommentar

