Second try

Ordet var ute allerede før gruppa mi hadde fått evalueringen; vi skulle ta bildet på nytt, bedre. Jeg var mer eller mindre forberedt på en del harde kritiske kommentarer, men jeg fikk overasskende mye skryt. Det som det ble satt mest vekt på var såklart det veldig tydelige photoshoppa regnet som ikke fungerte helt, i og med at man kunne se at det var en effekt.

Nå bærer det hjem til Verdal for jobbing i helga, så omshooten av oppgaven blir nok gjort der. Forhåpentligvis i det været jeg ønsker meg, akkurat når jeg ønsker meg det (ønsketenking, jeg vet det).

Bildet som ble levert i dag ble seende slik ut etter en siste runde i photoshop på skolen i dag:

martinel_grunntek01_03

Etter kritikkene og nok et photoshoppisk blikk over bildet ble det seende slik ut:

second try

At regnet gikk den andre veien gav plutselig mer mening 😛 I tillegg ble fyrtårnet fjernet, siden lærern mente at det fungerte mer som et illustrasjonsbilde da. Forbedring fryder! 🙂

One Comment on “Second try”

  1. Ga litt mer mening med regn i ansiktet enn i ryggen ja 🙂
    Fint bilde!


Legg igjen en kommentar

