A nother day

Nei, det ble ikke i dag. Jeg fikk derimot bestillt meg time til onsdag, og da blir det undercut. Hadde en kosli shoppingrunde etter besøket på frisørsalongen, og fikk svidd av en del penger. *snurrer rundt i ring og nynner se min kjole, selv om hun ikke kjøpte noen kjole*

Har i hele dag sittet og sikla etter et Sanyo Xacti CA8 på netonnets sider. To lapper for et videokamera er ikke ille, og skal man først gjøre masse kule greier som et grep for å bli mer frigjort, da er det like greit å ha et kamera, bare for å dokumentere det hele, og kanskje få seg en fin latter på et julebord 🙂

I kveld blir det en etterlengtet tur på kino for å se Inglorious Bastards, en film jeg har glede meg til å se siden jeg hørte om inspillingen for rundt et år siden. Og i morgen blir det nok 8 timer til med sykling på den enorme reklamesykkelen for trondheim smart city. Håper på fint vær! *fingers crossed*

Legg igjen en kommentar

