Kick it

Oppgaven ble levert, og jeg ble mer eller mindre nokså fornøyd. To av de åtte bildene ble ikke som tenkt, men slikt må man tåle. Ikke passet de inn i serien, og ikke var de særlig bra for seg selv heller. Uansett fikk jeg ikke så værst tilbakemeldinger. Sportsportrettet fikk skryt, og det var antagelig det jeg selv likte best også.

sport copy

Yrkesbildene ble ikke like kule. Kanskje fordi jeg connecter mer med kickboxing enn frisør selv, men jeg tror nok at frisørbildene kunne blitt bedre med bare små grep under fotograferingen. Men hey, vi lærer så lenge vi lever. Den shooten gikk overrasskende lett, så det har vel noe med saken og gjøre.

frisor

Nesten alle bildene (pluss noen, minus noen) ligger ute i større format her for dem som vil ta en nærmere titt.

På en heelt annen side så har jeg kommet fram til at jeg er alt for komfortabel. Jeg lever alt for avslappet og jeg har for mange rutiner. Jeg har derfor bestemt meg for å bli mer spontan, mer på kanten og mer nytenkende. Det hele begynte med en idé. «Skal vi bade i sjøen i dag?» Ja. Det skulle vi, og det gjorde vi. Så, klokka halv seks i ettermiddag tok to jenter med seg et bredt smil, et håndkle, og masse nerver ned på båthavna. Der strippa de ned til bikini, tok springfart og hoppa uti. ISKALDT! Kampen var hard før man kom seg opp, og panikken tok overrasskende fort tak i meg, noe som vises tydelig på de blåslåtte knærne mine. Når man kom opp var det likevel verdt det. De 14 gradene i vannet gjorde utrolig godt, og det er lenge siden jeg har kjent meg opplagt etter en dukkert.

Derifra gikk planene videre. Jeg skal gjøre mer for å komme ut av den utrolig store komfortsonen min. I morgen skal jeg klippe håret. Klippe håret hos en frisørstudent. Klippe undercut på håret jeg har spart i to år. Om noen skulle lure på hva undercut er, så er dette et bra eksempel. Nå skal ikke jeg gjøre det like ekstremt, men bare minimalt. Jeg skal tross alt leve med det. Senere i uka håper jeg på å få tatt tattooveringa jeg lenge har planlagt på tattoo conventionen som er i byen. Gleder meg!

2 kommentarer on “Kick it”

  1. Bente sier:

    Så flink du er! Jeg trives alt for godt i min komfortsone til å begi meg ut av den. Selv om jeg vet det er sunt, og at jeg sikkert hadde hatt veldig godt av det 😛 Bildene dine ble knall forresten! :o)

  2. meatine sier:

    hehe, jooda:b du blir da med på isbading ved skolen når det blir så kaldt! 😉


Legg igjen en kommentar

