2nd assignment

Oppgave nummer to ble gitt på torsdag, da før en hektisk helg med sykling. Oppgaven gikk ut på å ta et sportsportrett og et yrkesportrett. Hver av portrettseriene skal innebære fire bilder; et portrett, et bilde av personen i action, et detaljbilde og et miljøbilde. På søndag kom jeg godt i gang med sportsportrettet, av en klassekamerat som driver med kickboksing:

DSC_5297

Senest i dag fikk jeg yrkesportrettet i boks, fint takket være flax. I går var jeg innom en frisørsalong i byen for å sjekke om noen av de mannlige frisørene var intu idéen om å stå litt modell. Jeg tenkte at kontrasten mellom kickboxer/frisør kunne være en artig vri på det hele. O boy, was I right. Etter å ha pratet med den daglige lederen av frisørsalongen på telefonen fikk jeg pratet litt med en av de to mannlige frisørene der. Han var overasskende avslappet til det hele. Når jeg da kom på salongen for å ta bildene konkluderte jeg med én gang at han var perfekt. Av en eller annen grunn er det fremdeles et slags tabu å være en mannlig frisør. Han hadde uansett noen utrolig fine ansiktstrekk:

DSC_5555

4 kommentarer on “2nd assignment”

  1. Bente sier:

    Herlige bilder 😀


Legg igjen en kommentar

