Update

DSC_4973Kjenner det er lenge siden jeg har oppdatert DeviantArt, så det ble såvidt lakt ut noen nye bilder nå.. Er jo så fint at i løpet av tiden det tar å laste opp bilde nummer to, så har allerede to stykker lagt det første bildet til favoritter 🙂 Evalueringen på tirsdag er en annen historie.. Uten tvil den mest slitsomme evalueringen jeg har vært med på. Det tok ikke mindre enn fire timer å gå gjennom alle seriene. Bilde opp og bilde ned med kommentarer fra 30 stykker tar selvsakt tid. Men jeg ble ikke helt blåst bort av kritikken. Det var ikke noe veldig harde kommentarer egentlig.. Et av tipsene jeg fikk var å kjøre portrettet i sort/hvitt. Lærern mente at det ville få understreket den tøffe looken til motivet. Jeg var først nokså uenig, men etter å ha jobbet litt med det må jeg si meg enig.

Legg igjen en kommentar

