Tomato potato

Hvordan er det mulig å komme for sent første skoledag, når man står opp tre timer før skolen begynner? Jeg blir oppgitt. Etter nøye kartlegging av episonden har jeg konkludert med at det antagelig aldri har tatt bare et kvarter å gå til skolen.. Men heller rundt 25 minutter.

Foto: Helle NavarátilFørste oppgave for andreklassingene var å ta et bilde av en førsteklassing som representerte dem. De fleste så bort ifra den siste delen, og tok et bilde fritt ut i fra sitt eget hode. Helle derimot, hun tenkte å gjøre begge deler. Først tok vi noen i hybelen, hoppende i senga med en kjole :b morsomt. Litt usikker på hvordan et bilde som viser meg egentlig burde se ut.. Ser for meg et fint photoshop-prosjekt med en engel og en djevel på hver skulder. Djevelen sier «tattover deg nå!» og engelen sier «tenk langsiktige konsekvenser!»… anywaaays.

Etter hoppebildene fant vi ut at vi skulle kjøre noen bilder Helle-style, og dro dermed til henne for sminking osv. Resultatet ble en slags barokk-stil med korsett og hele pakka. I forskjellige positurer i et ovalt vindu, som egentlig var nokså behagelig. Gjenstår bare å se hvordan det blir i forhold til de andre bildene vi får se i morgen 😛 Gleder meg! Tror det er mange som har jobbet bra med oppgaven:)

Jeg ble i hvertfall skikkelig imponert når jeg fikk se bildene. Freesht!

Legg igjen en kommentar

