Bbq

Woha. Da har jeg mer eller mindre kommet inn i noen små rutiner. Og det er fint! Møtte en del av de i klassen på lørdag, og det ble en satan så koselig kveld:) Skulle ut og ta en kaffe i går også, men endte opp med en øl eller fire. Ble sittende på Samfundet i noen timer, og følte meg skikkelig voksen når alle fadderungene fra NTNU osv hoppa rundt og skråla på max volum. Kjenner at jeg gleder meg enormt på å komme i gang. I kveld er det grilling i parken, og første «ofisielle» treff med folket. I hvertfall de som er på facebook gruppa :b Med tanke på været kan det bli en mindre tørr opplevelse, men det løøøøser sig!

I dag møtte jeg mitt første dramatiske øyeblikk som hybelboer. Den ene døra til skapet mitt datt av hengslene, og ville rett og slett ikke sette seg på plass igjen. Handy som jeg av en eller annen grunn har blitt, klarte jeg likevel å sweettalke den på plass 😉 Er ikke av ingen grunn at man kjøpte verktøykoffert før man dro hjemmefra! Så det.

Skolestart i morgen klokka 12, og jeg regner egentlig med at i hvertfall samtlige jeg hittill har møtt, møter i litt redusert tilstand etter i kveld. Koselig!

Legg igjen en kommentar

