Up and running

Da, endelig, etter et døgn med flytting, plassering, planlegging og opphenging er hybelen omtrent som jeg tenkte at den skulle bli. Nesten. 🙂 Etter mye mas fikk jeg omsider passordet til nettet, så jeg får oppdatert meg litt på det vanlige. Skal etter hvert sette i gang med intensiv vindusvask og en skuring av enkelte dusj-elementer som trenger det.. Long story short; det har bodd fire gutter her før det kom tre jenter flyttende inn.

Foreløpig ser hula slik ut:

DSC_4886

Etter hvert fant jeg ut at «hjem» er hvor bildene henger 🙂 Det hjalp som bare det. Alt som mangler nå er å få liv i tv’n…

DSC_4887Som av sikkerhetsmessige årsaker fremdeles står godt beskyttet av en plast-dings. Har også merket et svakt hat mot IKEA, som tydeligvis ikke kan lage lyspærer. Kjøpte to der i går, siden det må slike til i IKEA-lampa mi. Det tok omtrent ti timer før den ene døde.

Har fått photoshoppen inn igjen, og skal nå sette meg ned og ha litt kvalitetstid med den 🙂 Fikk etter hvert oversikten over «byebye Verdal» bildene. Trist nok ble antallet halvet, siden den siste uka i verdal bestod hovedsaklig av regn. Bildene blir nok tatt en gang, jeg vet bare ikke når.. Uansett, det ble fire stykker med okei resultat. Små intime steder som har koslig skrevet all over… På en måte.. Døm selv:

DSC_4779

Hver dag i sommer satt jeg og spite lunch, og så på dette. En lilla buss foran et slitent hus. Lurer fremdeles på hvems buss det er..

DSC_4797

Jeg har kjørt forbi edtte huset hver dag i tre år, men oppdaget først i sommer hvor koselig det virket. Man skulle kanskje tro at det ligger langt ut på landet, men i realiteten ligger det like ved hovedveien, og tre minutter fra sentrum.

DSC_4808

Dette bildet burde blitt tatt i solnedgangen, når mørket kommer krypende og sola gir vegen et Hollywood-skinn. Men slik luksus med været hadde jeg ikke. Det ble uansett et bilde av det, siden skyene var så spesielle den dagen.

DSC_4853

Altså, jeg har aldri vært en som tar bilder av skyer og sånnt.. Men denne dagen var himmelen dekket av sukkerspinn og bomull. Dette huset ligger i bygda mi.

2 kommentarer on “Up and running”

  1. John sier:

    Kjempe fint post 🙂 ! Trivelig sovekrok. Hvor tok du og flyttet hen? Trondheim?


Legg igjen en kommentar

