Good bye yellow brick road

Tre dager til flytting, og iveren kommer snikende. Har fått pakket ned det viktigste i esker, men tror jeg får en utfordring med å finne plass på veggene til alle bildene mine…

Uansett; nytt prosjekt. Har hele mitt liv sett på Verdal som en veldig fotografisk stygg by, fram til for noen uker siden. Jeg begynte å tenke over at så lenge man ikke er hjemme, så ser selv de enkleste og vansligste stedene magiske ut. Så jeg begynte å tenke på hvordan turister måtte oppleve Verdal. Jeg, for min del ville gjerne fjerne alle negative intrykkene. Alle vegarbeidsområdene, alle rånerne. Se bare det vakre med Verdal. Vanskelig som det kan høres ut. Men nei. Denne byen har faktisk en rekke utrolig fine steder. Steder du ikke trodde fantes. Og gatene er faktisk ikke stygge. I hvilken annen by er hovedpulsåren gjennom byen en liten gate med blomsterbedd langs veggene på husene? Det er noe gammeldags og romantisk over det. Så jeg lager en liten «tribute» til Verdal. En liten byebye før jeg drar.

Ikke så sikker på at bildene blir lagt ut her før jeg drar, for min elskede Mac med photoshoppen min er levert inn til formatering på IKT avdelingen på vgs.. Så jeg får egentlig bare håpe at den blir ferdig før helga. 🙂

Legg igjen en kommentar

