Hidden water

Fikk endelig prøvd og tatt noen bilder utendørs. Begynner å bli et år siden sist, noe som er alt for lenge. Var heldig og fikk med meg en medgjørlig veninne opp i et iskaldt fjell-tjern med nøkkroser, siv og MASSE fisk! 😀 Når jeg så gjennom bildene i ettertid kunne jeg tydelig se flere fisker som hoppet i bakgrunnen.

DSC_4572b

Fullversjon av bildet finnes her. Fant ut etter litt histring og pistring at den plassen var perfekt for slike bilder. Det jeg egentlig tenkte var mer en hulder-sak men det får bli senere. Får si at tjernet var koselig da. Stille, fredelig og nesten uberørt. Det lå en liten brygge ved kanten, så jeg ser for meg at det kunne være det perfekte sted for en koslig date 🙂 Men det får bli et annet prosjekt. Eventuelt ta bilde av at noen andre har det 😛

Kjenner jeg ser meget fram til fredag. Siste dag på jobb, første ettermiddag i frihet:) Det har vært skikkelig koselig å jobbe der i hele sommer, men man blir lei. Oh, så lei. Ser fram til flytting i løpet av neste uke også:) Og ikke minst skolestart om to uker, på dagen faktisk. Err, det blir bra!

Legg igjen en kommentar

