Strawberry fields forever

Jordbærsesongen er inne for fullt, og jeg begynner sakte men sikkert å innse hvor sjeldent jeg faktisk tar bilder untenom jobben. Det skal gjøres noe med! Starting today, når jeg dro min jordbærglade søster ut på verandaen for å knipse noen macrobilder.

strawberry

Har mer eller mindre en liten idé om at jeg skal ta fler av macrobildene. Muligens lage en liten sommer-serie av det til slutt.. Har ellers hatt en passe strålende dag! Fikk muligheten til å intervjue Sven Nordin, som den nye kongen på Spelet om Heilag Olav idag 🙂 Har egentlig aldri fått muligheten til å intervjue noen «store navn» hittil, så det var skikkelig spennende! Makan til trivelig kar. Vil egentlig ikke påstå at jeg har kjendis-feber, men det var stort.

Legg igjen en kommentar

