New tattoo?

evu_omahyra_boyd_28Da har tiden kommet. Den faste fasen som kommer ca en gang i året. Den tiden da trangen for å tattoovere seg blir størst. Jeg har gitt etter for trangen to ganger tidligere i løpet av fire år. Sist i fjor sommer, så jeg syns det er okei å gå for min første «store» ink denne gangen 🙂 Har ikke tenkt så mye enda, men blir mer og mer gira på tanken om «Vi Veri Veniversum Vivus Vici» langs yttersiden av låret, som et slags personlig motto. Det er latinsk for «By the power of truth, I, while living, have conquered the universe». Yeeez, ideen er fra V for vendetta, og derifra Faust, men jeg liker det uansett. Alternativ nummer to er noe mer usaklig. Jeg så dette bildet <– for en stund siden, og tattooveringen ser så forbanna bra ut, at jeg ble nokså forelsket.. Hva blir best? latinsk motto eller sikkerhetsnål?

Legg igjen en kommentar

