Frustrated sais what?

What?

Var på beste konserten i går, på Steinkjerfestivalen. Så Kaizers Orchestra live for første gang, noe som var en nokså orgasmisk opplevelse, med tanke på at jeg er evig forelska i Janove Ottesen. Så på forhånd søkte jeg på pressepass gjennom jobben, for jeg skulle lage en sak om festivalen, og jeg ville selvsakt ta noen bilder av Kaizers.. Når jeg da endelig etter lange tider med å lete etter en parkeringsplann kom til akkredditeringskontoret var det for lengst stengt. Etter en del godsnakk med billettluka fikk jeg heldigvis inn, og fikk nyte musikken. Når jeg da spurte vakta fint om jeg kunne få klatre over sperringene, siden det alltid er de høyeste som står fremst, så fikk jeg et blankt nei. Løsningen ble da å mer eller mindre legge seg mellom hodene på folk for å få gode bilder. Etter tre sanger ble det jo SÅKLART kameraforbud for speilreflekskameraer, noe som ikke gjorde meg noe mindre irritert. Menmen.. Jeg fikk knipsa med med 165 bilder, og ble nokså fornøyd med 13 av dem. Det er ganske ålreit! Tror fremdeles at hele opplevelsen ville vært SÅ mye finere om det ikke hadde vært for den 14 timer lange arbeidsdagen min, den dundrende hodepina mi og mangelen på promile i blodet mitt. Men det var fint! Blir ikke siste gang, og jeg skal definitivt gå til innkjøp av et par plater 🙂 Fremdeles snurt på kompisen min som selvsagt var riggecrew på festivalen, og fikk sneket til seg en signert LP plate -.-

Legg igjen en kommentar

