First award ever!

Neida, ikke noe stort. Men det var uansett det målet jeg satte meg for vg3 på Levanger vgs. I går, for meg som enda ikke har sovna, altså fredag, ble den fjerde Levmed festivalen holdt. Levmed = Levanger media. Så i fjor satte jeg meg som mål å bli «kåret» til årets fotograf, siden alt jeg leverte av bilder var dritt i fjor, regnet jeg med å klare noe bedre i år. Worked out!  🙂 Men prisen ble delt i år, mellom årets beste kvinnelige fotograf, og årets beste mannlige.

Syns nesten det er skuffende at jeg fikk så liten konkurranse. Typen som gikk av med årets mannlige var riktignok vel fortjent, og han ville nok slått meg om det var bare en pris, men jeg regner med at jeg fikk den for en grunn. For alt jeg vet, så er jeg den eneste som har tatt, og levert akt- bilder (altså nakenbilder).. Det bør jo telle for noe, ikke sant?

Jeg ble uansett litt rørt egentlig 🙂 Det er fint å få et lite bevis på at det du gjør er bra nok. Skulle skrive en liten sak om det i dag, men jeg kunne egentlig ikke skrive at «jeg fikk prisen for beste kvinnelige fotograf» heller. Såå jeg skrev om de andre verdalingene som fikk priser. Bra for dem! I lydopptaket til når jeg gikk for å motta prisen fortalte Vegard Woll (en av lærerne mine) at jeg hadde utmerket meg innen både portrett- og akt- foto, og det ble spennende å se hva jeg skulle finne på til neste år. Jeg stod der og ventet tålmodig på ordet, og tenkte «jeg skal til trondheim!». Gjorde et lite gledeshopp innvendig, for jeg kan virkelig ikke glede meg mer.

Fikk oppklart hvordan det ligger an med jobb i sommer også:) blir braa med lønn serru! Noe som helt sikkert kommer godt med, ettersom jeg avhenger av helgelønna mi til høsten, hvis jeg fremdeles får jobbe der.

Legg igjen en kommentar

