Accepted!

HERLIG! Nailed eksamen i norsk hovedmål før jeg fikk en telefon fra fotofagskolen. «Vi har visst ikke rett e-mail adresse på deg» så jeg ga de den rette. 5 minutter etter; «Vi har gleden av og tillby deg opptak på Norsk Fotofagskole høsten 2009»

ÅHH, va godt! Trodde jeg hadde dummet meg ut totalt med svarene mine på intervjuet, men se der, se der 🙂
«hva vil dine nærmeste si at er din verste kvalitet?»
Jeg, ærlig som jeg er svarte at jeg ikke tålte å tape :b Direkte forskrekka virket han, å lurte på om jeg gikk å lugga de som vant i håret. høhø :b

SÅ, da ble det litt grattulerer-med-en-fin-framtid-shopping (ja, jeg gir shoppingseansene mine navn. forrige var grattulerer-med-lønn-shopping). Så i kveld skall vi ut og feire 🙂 feire at jeg oppnår ting, feire at de skriftlige eksamenene (enenenenene?) er over, feire at vi snart er ferdige på Levanger VGS. Blir nok fint 🙂

4 kommentarer on “Accepted!”

  1. dougielee sier:

    Gratulerer! Det kommer nok til å bli kjempegøy!

  2. Hei 🙂

    Jeg har tenkt å søke nå i år. Hva skal til for å komme inn? Hvor høyt nivå må man være på? Og man må vell ikke dra til Trondheim på intervju?(bor gaanske langt unna) Hva slags type spørsmål er det, bare sånn generelt om en eller?

    Jeg går på medier og kommunikasjon nå. Har lagt ut en del bilder jeg har tatt på bloggen.

    Håper du har tid å svare 🙂

    • Martine sier:

      Heihei! Så bra at du vil søke 🙂 ville ikke vært foruten disse to årene. Vel, for å komme inn så bør du ha både en god portefølje og litt ambisjoner.. (f.eks. de elsker fashionfotografer, og sparer litt mer på å slippe inn dokumentar og presse-fotografer, såvidt jeg har sett)

      Hvor høyt nivå bør man være på? vell, det varierer veldig på hva slags søkere det er hvert år.. Nivået gjenspeiler jo bare de som søker det året, det kan være et bra eller dårlig år.. Flere som begynte i klassen min hadde aldri tatt bilder i et studio før, men så lenge du har litt peiling på kamera, er kreativ og utfolder deg kreativt med bildene dine, så bør du være fornøyd uansett. Gjærne push deg selv for å få en god mappe med bilder. Ta mange og ta gode!

      Spørsmålene (hvis de er som for tre år siden) går veldig ut på om hva slags fotograf du vil bli, forbilder, gode og dårlige egenskaper hos deg selv.. Har desverre blokkert ut mye av intervjuet, jeg var så nervøs 😛 De holder intervjurunder både i oslo og trondheim, og telefonintervju for de som ikke har mulighet til å komme 🙂


Legg igjen en kommentar

