Butterflies

På bildet: Katharina

På bildet: Katharina

Dagen før dagen ;o Nei, jeg skal ikke gifte meg, hah. Bærer rett til Trondheim i morgen, og på intervju på Fotofagskolen. Har skrapa sammen 10 bilder for å ta med dit… Utrolig morsomt å se hvordan bilder forandrer seg over tid. Ikke bokstavelig talt, men etter øyet som ser. Bildene ser plutselig mye bedre ut når det er lenge siden jeg så dem sist! Ikke bare ser jeg hvor lite jeg har forandret stilen min, men hvor mye jeg har forandret den. Ble gledelig overassket når jeg så over portretter jeg ikke har sett på siden i fjor sommer 🙂 De har fått en helt ny glød. antagelig fordi jeg selv har forandret synet mitt også.. Gleder meg uansett til i morgen!

2 kommentarer on “Butterflies”

  1. Silje sier:

    Jeg skal også på intervju på Fotofagskolen imorgen, er noe forferdelig nervøs allerede nå, hehe. Du får ha lykke til da! 🙂


Legg igjen en kommentar

