Signed, sealed, delivered.

DA ble søknad nummer to levert. Etter en lang natt med forberedelser, og banning over at skriveren bare fungerer på en sabla treg windows maskin, ble det omsider ferdig. Bildene ble skrevet ut og lagt ved, og hele greia ble sendt av gårde til NKF. Feels good. GOOD! Kan endelig slappe litt av igjen, og se hva resultatet lyder.

Kjenner at egoet mitt får seg en skikkelig knekk hvis jeg ikke får tilbud om studieplass på begge skolene 😛 Men det ordner seg. Så lenge jeg kommer inn på i hvertfall en av dem skal jeg da være fornøyd. Hvis ikke blir jeg nok nødt til å legge meg ned og dø..

Legg igjen en kommentar

