Done- finally!

dsc_2324b1Ble idag endelig ferdig med en reklameplakat- innlevering som skulle leveres på dagen. Endelig sier jeg, men jeg begynte vel først i dag også:b

Jaja, produktet mitt er jeg i hvertfall fornøyd med! Føler meg litt new- thinking med reklamemodellen. For da litt kort gjennomgang, så er det et musikk- headset som selges som et plagg. Selvsakt også for å utsondere musikk, men hovedformålet er et plagg. Det kan da produseres i forskjellige former og farger, med en logo for den mannlige versjonen (mas HE), og en logo for den kvinnelige (mas SHE). Vurderer faktisk om jeg skal lage meg en trøye med logoen på, bare for å se om det funker på t-skjorter også: )

Så reklameplakaten ble laget på pinlig kort tid egentlig. Fikk en gammel veninne til å komme i studio, hvor vi brukte rundt et kvarter på å knipse, og finne det rette uttrykket :b gøy. Bildet ble senere manipulert med fargeendring på headsettet, og innliming av logoen. Jeg hadde faktisk klistra på en logo når vi tok bildene, men med dårlig skriver ble fargene feil.

Fikk svar fra fotofagskolen på søknaden min idag; «Hei Martin.» Great. Gleder meg til å se om de skjønner at jeg er en jente etter hvert.

Legg igjen en kommentar

