Start from scratch

Å jadda.. Da har man laga seg blogg og greier. Great. Vi får egentlig bare se om hva som havner her og ikke.. Jeg regner med at dette ikke blir noe dagbok- stuff, men heller en slags development- tracker, på en måte. Hvis det går an å kalle det noe slikt. Poenget er i hvertfall at jeg kommer til å skrive hovedsaklig om foto-greiene mine, åsånn!

Såh, til dagens store begivenhet; jeg har endelig søkt på fotofagskolen. Jeg har vel bestemt meg for at jeg skal inn der for en god stund siden, så vi får se om de er enige 🙂 Regner med det blir søking på NKF til neste uke (som backupskole).

Legg igjen en kommentar

